0
Snelle levering in België en Nederland
Producten van hoge kwaliteit
Veilig online betalen en bestellen
Meer dan 10 jaar ervaring
Voor professionals & particulieren

Veelgestelde vragen

Vragen? Opmerkingen?
Hieronder geven we al een overzicht van de meeste gestelde vragen.

Vind je toch niet het juiste antwoord? Contacteer ons dan gerust even!

Account

Bewaart de webshop altijd alle zaaglijsten die ik in mijn winkelwagen zet?

De reeds aangemaakte zaaglijsten worden niet bewaard. Tenzij u overgaat tot bestellen, want de bestellingen ziet u wél onder uw account.

Kan ik mijn zakelijk omzetten naar een particulier account?

Net zoals van een privé account een zakelijk account gemaakt kan worden, kan van een zakelijk account ook een privé (particulier) account gemaakt worden.

Hiervoor logt u eerst in, gaat u naar mijn account en verwijdert u eenvoudig uw BTW-nummer en firmanaam.

Kan ik mijn particulier account omzetten naar een zakelijk account?

U kan perfect een niet-zakelijk account aanmaken bij registratie, en deze later omzetten naar een zakelijk account.

Om dit te doen, kan u eerst inloggen, om daarna uw account aan te passen, en uw firmanaam en BTW-nummer in te vullen.

Kan ik mijn accountgegevens wijzigen?

U kan volgende gegevens wijzigen, nadat u bent aangemeld:

  • e-mailadres
  • voornaam
  • achternaam
  • telefoon
  • bedrijf
  • BTWnummer
  • adresgegevens

Ook een nieuw wachtwoord kan via die weg aangevraagd worden.

Is een account aanmaken gratis?

Ja, het is gratis om een account aan te maken.

Retourneren

Kan ik producten retourneren of ruilen?

Indien het maatwerk producten betreffen is het niet mogelijk om deze te retourneren. Onder maatwerk vallen onder andere alle panelen die op maat gezaagd zijn of op een andere manier afgewerkt zijn.

Leveren & afhalen

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, wat moet ik doen?

Wij proberen uw bestelling binnen de 5-10 werkdagen af te werken en te leveren. Indien u nog niets van ons heeft vernomen, gelieve dan contact met ons op te nemen.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres dan mijn factuur- of huisadres laten bezorgen?

Ja dit is mogelijk. Bij het afronden van de bestelling kan u een verschillend factuur- en leveringsadres ingeven.

Kan ik mijn bestelling zelf afhalen?

Het is mogelijk om de bestelling bij ons op te halen. U kan dit bij het afronden van de bestelling aangeven. Wij zullen vervolgens contact met u opnemen om een moment in te plannen.

Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

Wij hebben er bewust voor gekozen om de transport in eigen beheer uit te voeren zodat wij onze klanten de beste kwaliteit en levering kunnen garanderen.

Wat zijn de verzendkosten?

Omdat de werkplaats van Gezaagd centraal ligt voor België en Nederland hebben wij de leveringsprijzen berekend in een straal rondom de werkplaats.

0-50km € 39,00 incl. BTW

50-100km € 89,00 incl. BTW

100-150km € 139,00 incl. BTW

150-200km € 189,00 incl. BTW

Bezorgen jullie in heel België en Nederland?

Wij bezorgen producten in Vlaanderen, Brussel en Nederland. Momenteel worden er nog geen producten geleverd in Wallonië en de Waddeneilanden. Bestellingen worden enkel op de gelijkvloers geleverd.

Is het mogelijk om zelf een datum te kiezen voor de bezorging van mijn artikel?

Wij proberen zoveel mogelijk rekening te houden met uw beschikbaarheid. Na ontvangst van uw bestelling zullen wij contact met u opnemen om de levering af te stemmen.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wij proberen uw bestelling binnen de 5-10 werkdagen af te werken en te leveren. Indien dit omwille van langere levertijden niet mogelijk is, nemen wij contact met u op.

Bestellen & betalen

Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?

Het is niet noodzakelijk om een account aan te maken voor een bestelling. Het is wel makkelijker wanneer u een bestelling wilt plaatsen om een account aan te maken. Uw gegevens worden onthouden en bij uw volgende bestelling meteen ingevuld. Daarnaast kan u eenvoudig een overzicht van uw bestelgeschiedenis terugvinden.

Ik ben het wachtwoord van mijn account vergeten, wat nu? 

U kan gebruik maken van onze paswoord vergeten functie. Geef daar het e-mailadres in waarmee u zich eerder registreerde op ons platform, en u zal via die weg dan verdere instructies ontvangen.

Mijn computer liep vast tijdens het betalen, wat nu? 

Indien u na betaling geen bevestigingsmail hebt ontvangen, is er waarschijnlijk iets fout gegaan tijdens de betaling. Dit kan u ook bekijken in het betalingsoverzicht van jouw bank.

U kan natuurlijk altijd contact met ons opnemen als u vragen heeft.

De webshop blijft hangen tijdens het bestellen, wat nu?

Mogelijk is er een tijdelijke fout in de website, probeer het dan later opnieuw. Indien het later toch niet lukt, neem dan contact met ons op zodat wij dit samen kunnen bekijken.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Het is niet mogelijk om je bestelling real-time te volgen. Wij houden u op de hoogte van de leveringsdatum. Indien u vragen heeft, neem dan contact met ons op.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Wij gaan zo snel mogelijk aan de slag met uw bestelling, daarom is het moeilijk om uw bestelling later nog te wijzigen of te annuleren. Wij begrijpen dat er soms onverwachte dingen kunnen gebeuren, daarom kijken wij samen wat de mogelijkheden zijn door contact met ons op te nemen.

Het lukt mij niet om een bestelling via de website te plaatsen. Hoe kan dat?

Mogelijk is er een tijdelijke fout in de website, probeer het dan later opnieuw. Indien het later toch niet lukt, neem dan contact met ons op zodat wij dit samen kunnen bekijken.

Kan ik gebruik maken van korting?

Wij proberen altijd scherpe/correcte prijzen aan te bieden voor onze producten. Daarom is het niet mogelijk om extra korting te ontvangen op uw bestelling. Voor de professionele markt kunnen wij wel meedenken in mogelijkheden voor vaste leveranties. Gelieve contact met ons op te nemen.

Zijn de vermelde prijzen in- of exclusief BTW?

Er staat bij de prijzen vermeld of het inclusief of exclusief btw is.

Ontvang ik een ontvangstbevestiging of leveringsaankondiging?

De ontvangstbevestiging wordt per mail verstuurd nadat u uw bestelling heeft afgerond en betaald. Gelieve uw ongewenste mails (spam) na te kijken. Indien u geen ontvangstbevesting heeft ontvangen, neem dan contact met ons op.

Binnen de 3-5 werkdagen zal u terugkoppeling ontvangen over de verwachte levering van ons. Indien er toch iets fout gegaan is, neem dan contact met ons op.

Zaagservice

Hoe weet ik of mijn bestelling in de online zaagservice is goedgekeurd?

Er wordt een ontvangstbevestiging verstuurd nadat u uw bestelling heeft afgerond en betaald. Gelieve uw ongewenste mails (spam) na te kijken. Indien u geen ontvangstbevesting heeft ontvangen, neem dan contact met ons op.

Kan ik het materiaal dat ik over heb laten meeleveren?

Wij verkopen volledige platen. Daarom krijgt u de mogelijkheid om bij het bestellen weer te geven of u de restmaterialen wil ontvangen of niet. Het is echter wel mogelijk dat de reststukken gezaagd worden in kleinere stukken. Indien u graag het restmateriaal ontvangt in specifieke afmetingen, gelieve dit als panelen toe te voegen bij de bestelling.

Welke vormen kan ik laten zagen?

Voorlopig kunnen wij enkel vierkante of rechthoekige panelen zagen. Hou onze website in de gaten voor andere zaagvormen in de toekomst.

Welke bewerkingen en afwerkingen kan ik kiezen in de online zaagservice?

Naast het zagen van de platen kunnen er verschillende afwerkingsmogelijkheden gekozen worden. Bekijk hier der verschillende bewerkingsmogelijkheden: Link tabblad Afwerken.

Kan ik een sample van een materiaal aanvragen?

Indien je graag een sample ontvangt voor uw project, neem dan contact met ons op zo kunnen we bekijken wat de mogelijkheden zijn.

Snelle levering in België en Nederland
Producten van hoge kwaliteit
Veilig online betalen en bestellen
Meer dan 10 jaar ervaring
Voor professionals & particulieren