Veelgestelde vragen
Vragen? Opmerkingen?
Hieronder geven we al een overzicht van de meeste gestelde vragen.
Vind je toch niet het juiste antwoord? Contacteer ons dan gerust even!
Account
De reeds aangemaakte zaaglijsten worden niet bewaard. Tenzij u overgaat tot bestellen, want de bestellingen ziet u wél onder uw account.
Net zoals van een privé account een zakelijk account gemaakt kan worden, kan van een zakelijk account ook een privé (particulier) account gemaakt worden.
Hiervoor logt u eerst in, gaat u naar mijn account en verwijdert u eenvoudig uw BTW-nummer en firmanaam.
U kan perfect een niet-zakelijk account aanmaken bij registratie, en deze later omzetten naar een zakelijk account.
Om dit te doen, kan u eerst inloggen, om daarna uw account aan te passen, en uw firmanaam en BTW-nummer in te vullen.
U kan volgende gegevens wijzigen, nadat u bent aangemeld:
- e-mailadres
- voornaam
- achternaam
- telefoon
- bedrijf
- BTWnummer
- adresgegevens
Ook een nieuw wachtwoord kan via die weg aangevraagd worden.
Ja, het is gratis om een account aan te maken.
Retourneren
Indien het maatwerk producten betreffen is het niet mogelijk om deze te retourneren. Onder maatwerk vallen onder andere alle panelen die op maat gezaagd zijn of op een andere manier afgewerkt zijn.
Leveren & afhalen
Wij proberen uw bestelling binnen de 5-10 werkdagen af te werken en te leveren. Indien u nog niets van ons heeft vernomen, gelieve dan contact met ons op te nemen.
Ja dit is mogelijk, gelieve contact met ons op te nemen.
Ja dit is mogelijk. Bij het afronden van de bestelling kan u een verschillend factuur- en leveringsadres ingeven.
Het is mogelijk om de bestelling bij ons op te halen. U kan dit bij het afronden van de bestelling aangeven. Wij zullen vervolgens contact met u opnemen om een moment in te plannen.
Wij hebben er bewust voor gekozen om de transport in eigen beheer uit te voeren zodat wij onze klanten de beste kwaliteit en levering kunnen garanderen.
Omdat de werkplaats van Gezaagd centraal ligt voor België en Nederland hebben wij de leveringsprijzen berekend in een straal rondom de werkplaats.
0-50km € 39,00 incl. BTW
50-100km € 89,00 incl. BTW
100-150km € 139,00 incl. BTW
150-200km € 189,00 incl. BTW
Wij bezorgen producten in Vlaanderen, Brussel en Nederland. Momenteel worden er nog geen producten geleverd in Wallonië en de Waddeneilanden. Bestellingen worden enkel op de gelijkvloers geleverd.
Wij proberen zoveel mogelijk rekening te houden met uw beschikbaarheid. Na ontvangst van uw bestelling zullen wij contact met u opnemen om de levering af te stemmen.
Wij proberen uw bestelling binnen de 5-10 werkdagen af te werken en te leveren. Indien dit omwille van langere levertijden niet mogelijk is, nemen wij contact met u op.
Bestellen & betalen
Het is niet noodzakelijk om een account aan te maken voor een bestelling. Het is wel makkelijker wanneer u een bestelling wilt plaatsen om een account aan te maken. Uw gegevens worden onthouden en bij uw volgende bestelling meteen ingevuld. Daarnaast kan u eenvoudig een overzicht van uw bestelgeschiedenis terugvinden.
U kan gebruik maken van onze paswoord vergeten functie. Geef daar het e-mailadres in waarmee u zich eerder registreerde op ons platform, en u zal via die weg dan verdere instructies ontvangen.
Indien u na betaling geen bevestigingsmail hebt ontvangen, is er waarschijnlijk iets fout gegaan tijdens de betaling. Dit kan u ook bekijken in het betalingsoverzicht van jouw bank.
U kan natuurlijk altijd contact met ons opnemen als u vragen heeft.
Mogelijk is er een tijdelijke fout in de website, probeer het dan later opnieuw. Indien het later toch niet lukt, neem dan contact met ons op zodat wij dit samen kunnen bekijken.
Het is niet mogelijk om je bestelling real-time te volgen. Wij houden u op de hoogte van de leveringsdatum. Indien u vragen heeft, neem dan contact met ons op.
Wij gaan zo snel mogelijk aan de slag met uw bestelling, daarom is het moeilijk om uw bestelling later nog te wijzigen of te annuleren. Wij begrijpen dat er soms onverwachte dingen kunnen gebeuren, daarom kijken wij samen wat de mogelijkheden zijn door contact met ons op te nemen.
Mogelijk is er een tijdelijke fout in de website, probeer het dan later opnieuw. Indien het later toch niet lukt, neem dan contact met ons op zodat wij dit samen kunnen bekijken.
Wij proberen altijd scherpe/correcte prijzen aan te bieden voor onze producten. Daarom is het niet mogelijk om extra korting te ontvangen op uw bestelling. Voor de professionele markt kunnen wij wel meedenken in mogelijkheden voor vaste leveranties. Gelieve contact met ons op te nemen.
Er staat bij de prijzen vermeld of het inclusief of exclusief btw is.
De ontvangstbevestiging wordt per mail verstuurd nadat u uw bestelling heeft afgerond en betaald. Gelieve uw ongewenste mails (spam) na te kijken. Indien u geen ontvangstbevesting heeft ontvangen, neem dan contact met ons op.
Binnen de 3-5 werkdagen zal u terugkoppeling ontvangen over de verwachte levering van ons. Indien er toch iets fout gegaan is, neem dan contact met ons op.
Zaagservice
Er wordt een ontvangstbevestiging verstuurd nadat u uw bestelling heeft afgerond en betaald. Gelieve uw ongewenste mails (spam) na te kijken. Indien u geen ontvangstbevesting heeft ontvangen, neem dan contact met ons op.
Wij verkopen volledige platen. Daarom krijgt u de mogelijkheid om bij het bestellen weer te geven of u de restmaterialen wil ontvangen of niet. Het is echter wel mogelijk dat de reststukken gezaagd worden in kleinere stukken. Indien u graag het restmateriaal ontvangt in specifieke afmetingen, gelieve dit als panelen toe te voegen bij de bestelling.
Voorlopig kunnen wij enkel vierkante of rechthoekige panelen zagen. Hou onze website in de gaten voor andere zaagvormen in de toekomst.
Naast het zagen van de platen kunnen er verschillende afwerkingsmogelijkheden gekozen worden. Bekijk hier der verschillende bewerkingsmogelijkheden: Link tabblad Afwerken.
Indien je graag een sample ontvangt voor uw project, neem dan contact met ons op zo kunnen we bekijken wat de mogelijkheden zijn.